loading...
Bloody Wrestling
hesam بازدید : 134 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

  • نتایج مسابقات راء به تاریخ 25 جون 2012
در شو ماندی نایت راء این هفته دبلیو دبلیو ای، هفت مسابقه زیبا برگزار شد که در اولین آنها، در یک مسابقه تریپل ترت مچ، کین و دنیل برایان و سی ام پانک در مقابل هم قرار گرفتند.در دومین مسابقه بیگ شو در برابر برودوس کلی قرار گرفت.در مسابقه سوم سانتینو مارلا در مقابل جک سواگر قرار گرفت.مسابقه چهارم چهارم بین سیچو سید و هیث اسلیتر بود.پنجمین مسابقه بین دلف زیگلر و آلبرتو دلریو برگزار شد.در مسابقه ششم یک بتل رویال دیواز برگزار شد و در مسابقه آخر، کریس جریکو در برابر جان سینا قرار گرفت.
جهت مشاهده نتایج ماندی نایت راء به تاریخ 25 جون 2012 به ادامه مطلب مراجعه کنید.
hesam بازدید : 129 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمکدان WWE SmackDown May, 11 Results :

در دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته که در تاریخ 11 می 2012 برگزار گردید 9 مسابقه زیبا و مهیج انجام شد. در اولین مسابقه ای جی در برابر کایتلین قرار گرفت. در دومین مسابقه دنیل برایان در مقابل بیگ شو قرار گرفت. در سومین مسابقه رایبک در مقابل هیت اسلیتر قرار گرفت. در چهارمین مسابقه رندی اورتون در مقابل آلبرتو دلریو قرار گرفت. در پنجمین مسابقه شیمس و رندی اورتون در برابر کریس جریکو و آلبرتو دلریو قرار گرفتند. در ششمین مسابقه آرتروث در مقابل جک سواگر قرار گرفت. در مسابقه هفتم تایتوس اونیل و درن یانگ در مقابل سانتینو مارلا و زک راید قرار گرفتند.در مسابقه هشتم برودوس کلی در مقابل هونیکو قرار گرفت و در مسابقه آخر شیمس و جریکو مقابل هم قرار گرفتند.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج مسابقات اسمکدان 11 می 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 100 جمعه 22 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود مسابقات کشتی کج دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته .......................... WWE Superstars 2012.05.10 Matches
تاریخ برگزاری: 10 می 2012
مسابقاتی که در دبلیو دبلیو ای سوپر استارز این هفته برگزار گردید:
مسابقه اول: ازکیل جکسون در مقابل درو مک اینتایر .........................  Ezekiel Jackson vs. Drew McIntyre
مسابقه دوم: آلیشیا فاکس در مقابل ناتالیا ........................................................ Alicia Fox vs. Natalya
مسابقه سوم: هانیکو در مقابل تایسون کید  ..................................................... Hunico vs. Tyson Kidd
مسابقه چهارم: تگ تیم مچ  ................... Santino Marella & Zack Ryder vs. Tyler Reks & Curt Hawkins
جهت مشاهده نتایج و همچنین دانلود مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 10 می 2012 با فرمت های مختلف به  ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
hesam بازدید : 118 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 9 می 2012 :

در دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی این هفته که در تاریخ 9 می 2012 برگزار گردید، 3 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد. در اولین مسابقه ماکسین در مقابل تامینا اسنوکا قرار گرفت. در دومین مسابقه یوشی تاتسو در مقابل جی تی جی قرار گرفت. در سومین مسابقه تگ تیم تایسون کید و پرسی واتسون در مقابل تگ تیم مایکل مک گیلیکاتی و جانی کورتیس قرار گرفتند.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 9 می 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 130 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندي نايت راو 7 می 2012 :

در دبليو دبليو اي ماندي نايت راو اين هفته که در تاريخ 7 می 2012 برگزار شد ، 6 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد و اتفاقات جالب و مهمي رخ داد که در پست هاي بعدي بصورت کامل به شرح آن خواهيم پرداخت.

در اولین مسابقه بیگشو در مقابل کودی رودز قرار گرفت. در دومین مسابقه دالف زیگلر در مقابل کوفی کینگستون قرار گرفت. در سومين مسابقه تگ تیم ماکسین و ناتالیا در مقابل تگ تیم کلی کلی و لیلا قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه تگ تیم آلبرتو دلریو و کریس جریکو در مقابل تیم شیموس و رندی اورتون قرار گرفتند. در پنجمین مسابقه برودوس کلای در مقابل د میز قرار گرفت. در ششمین مسابقه سی ام پانک در مقابل تیم دنیل برایان و لورد تنسای قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتايج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 7 می 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 117 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

» نتایج کوتاه مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمکدان WWE SmackDown April 27, 2012 Results :

در دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته که در تاریخ 4 می 2012 برگزار گردید 7 مسابقه زیبا و مهیج انجام شد. در اولین مسابقه دنیل برایان در مقابل شیمس قرار گرفت. در دومین مسابقه کوفی کینگستون و آرتروت در برابر هونیکو و کاماچو قرار گرفتند. در سومین مسابقه برودوس کلی در برابر جک سواگر قرار گرفت. در چهارمین مسابقه رایبک در برابر درک بیتمن قرار گرفت. در پنجمین مسابقه بیگ شو و رندی اورتون در برابر کین و کودی رودز قرار گرفتند. در ششمین مسابقه لیلا در برابر ناتالیا قرار گرفت. در مسابقه هفتم شیمس درمقابل دنیل برایان قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج مسابقات اسمکدان 4 می 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 106 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 3 می 2012  :

در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته که در تاریخ 3 می 2012 برگزار گردید، 3 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد. در اولین مسابقه دلف زیگلر در برابر میسون رایان قرار گرفت. در دومین مسابقه زک رایدر در مقابل مایکل مکگلیکاتی قرار گرفت. در سومین مسابقه گریت کالی در برابر جیندر ماهال قرار گرفت.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 3 می 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 121 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

» نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 2 می 2012 :

در دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی این هفته که در تاریخ 2 می 2012 برگزار گردید، 2 مسابقه زیبا و مهیج انجام شد. در اولین مسابقه تگ تیم تایسون کید و الکس رایلی در مقابل تیم جی تی جی و جانی کورتیس قرار گرفتند. در دومین مسابقه مایکل مک گیلیکاتی در مقابل پرسی واتسون قرار گرفت.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 2 می 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 101 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» عکس ها و نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندی نایت راو 30 آپریل 2012 :

در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای راو كه بامداد امروز به صورت زنده برگذار شد اتفاقات مهمی رخ داد كه در پست های بعدی به شرح آن می پردازیم.

در اولین مسابقه د میز در مقابل سانتینو مارلا قرار گرفت. در دومین مسابقه نیکی بلا ، بری بلا و لیلا در مقابل هم قرار گرفتند. در سومین مسابقه کریس جریکو در مقابل بیگشو قرار گرفت. در چهارمین مسابقه برودوس کلای در مقابل جی تی جی قرار گرفت. در پنجمین مسابقه رندی اورتون در مقابل جک سواگر قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم آرتروث و کوفی کینگستون در مقابل تگ تیم پریمو و اپیکو قرار گرفتند. در هفتمین مسابقه کین در مقابل د گریت کالی قرار گرفت. در هشتمین و آخرین مسابقه این پی پر ویو دنیل برایان در مقابل جری لاولر قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج و دریافت عکس های دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 30 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 138 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج كامل پی پی وی اكستریم رولز 2012 - WWE Extreme Rlues 2012 PPV Full Results :
بامداد امروز در شیكاگو پی پی وی مهم اكستریم رولز با حوادثی مهمی به پایان رسید. در این پی پی وی كه با برگذاری نه مسابقه جذاب و تماشایی همراه اتفاقات مهمی رخ داد كه می توان گفت بازگشت دیوای محبوب دبلیودبلیوای لیلا پس از یك سال دوری و قهرمانی او از مهمترین اتفاقات افتاده در این پی پی وی بود. همچنین پیروزی پانك در مقابل جریكو با حضور خانواده وی و در زادگاه او از دیگر اتفاقات مهم بود. اما مهمترین مسابقه این پی پی وی با جذابیت های خاصی همراه بود كه در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده كنید.
جهت مشاهده نتایج كامل این پی پی وی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 184 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
» نتایج مسابقات پی پی وی دابلیو دابلیو ای اکستریم رولز 2012 WWE Extreme Rules :
بامداد امروز در شیكاگو ایلینویز اكستریم رولز 2012 به صورت زنده برگذار شد. در این پی پی وی اتفاقات و مسابقات مهمی انجام شد كه در پست های بعدی به شرح كامل آن می پردازیم.

در اولین مسابقه سانتینو مارلا قهرمان کمربند یونایتد استیس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مقابل دمیز قرار گرفت. در دومین مسابقه رندی اورتون در مقابل کین قرار گرفت. در سومین مسابقه برودوس کلای در مقابل دالف زیگلر قرار گرفت. در چهارمین مسابقه کودی رودز در یک مسابقه تیبل مچ برای کسب کمربند قهرمانی بین قاره ای درمقابل بیگشو قرار گرفت. در پنجمین مسابقه شیمس برای دفاع از کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان در مقابل دنیل برایان قرار گرفت. در ششمین مسابقه و در یک مسابقه Handicap Match ، رایبک در مقابل آرون رلیک و جی هتون قرار گرفت. در هفتمین مسابقه سی ام پانک قهرمان دبلیو دبلیو ای برای دفاع از عنوان قهرمانی خود ، در یک مسابقه Chicago Street Fight درمقابل کریس جریکو قرار گرفت. در هشتمین مسابقه نیکی بلا قهرمان دیواها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مقابل لیلا قرار گرفت. در نهمین مسابقه جان سینا درمقابل براک لزنر قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج دبلیو دبلیو ای اکستریم رولز 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 128 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمکدان WWE SmackDown April 27, 2012 Results :

در دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته که در تاریخ 27 آپریل 2012 برگزار گردید 7 مسابقه زیبا و مهیج انجام شد. در اولین مسابقه بیگ شو درمقابل آلبرتو دلریو قرار گرفت. در دومین مسابقه نیکی بلا درمقابل آلیشیا فاکس قرار گرفت. در سومین مسابقه و در یک تگ تیم مچ ، اونیل و دارن یانگ درمقابل یوشی تاتسو و ازکیل جکسون قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه تایسون کید در مقابل آنتونیو سزارو قرار گرفت. در پنجمین مسابقه کودی رودز درمقابل گریت کالی قرار گرفت. در ششمین مسابقه جیکوب کی درمقابل رایبکقرار گرفت. در مسابقه هفتم شیمس درمقابل مارک هنری قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج مسابقات اسمکدان 27 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 135 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 26 آپریل 2012  :

در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته که در تاریخ 26 آپریل 2012 برگزار گردید، 3 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد. در اولین مسابقه کلی کلی در مقابل ماکسین قرار گرفت. در دومین مسابقه د میز در برابر الکس رایلی قرار گرفت. در سومین مسابقه برادران یوسو در مقابل هونیکو و کاماچو قرار گرفتند.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 26 آپریل 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 118 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج مسابقات دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 25 آپریل 2012  :

در دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی این هفته که در تاریخ 25 آپریل 2012 برگزار گردید، 3 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد. در اولین مسابقه دریک بتمن در مقابل جی تی جی قرار گرفت. در دومین مسابقه تگ تیم کاتلین و تامینا اسنوکا در مقابل تگ تیم ماکسین و ناتالیا قرار گرفتند. در سومین مسابقه جانی کورتیس در مقابل تایسون کید قرار گرفت.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 25 آپریل 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 159 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندي نايت راو 23 آپریل 2012 :

در دبليو دبليو اي ماندي نايت راو اين هفته که در تاريخ 23 آپریل 2012 برگزار شد ، مسابقه زيبا و مهيج انجام شد و اتفاقات جالب و مهمي رخ داد که در پست هاي بعدي بصورت کامل به شرح آن خواهيم پرداخت.

در اولین مسابقه کریس جریکو در مقابل کوفی کینگستون قرار گرفت. در دومین مسابقه آرتروث در مقابل لورد تنسای قرار گرفت. درسومين مسابقه تگ تیم مچ آلبرتو دلریو و کودی رودز در مقابل تگ تیم مچ بیگشو و د گریت کالی قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه نیکی بلا در مقابل بث فینیکس قرار گرفت. در پنجمین مسابقه شیموس در مقابل مارک هنری قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم مچ پریمو و اپیکو در مقابل تگ تیم مچ زاک رایدر و سانتینو مارلا قرار گرفتند. در هفتمین و آخرین مسابقه این هفته تگ تیم مچ برودس کلای و هورنسوگل در مقابل تگ تیم مچ جک سواگر و دالف زیگلر  قرار گرفتند.

» جهت مشاهده خلاصه نتايج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 23 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 127 شنبه 02 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


» نتایج کوتاه مسابقات دبلیو دبلیو ای اسمکدان WWE SmackDown April 20, 2012 Results :

در دبلیو دبلیو ای اسمکدان این هفته که در تاریخ 20 آپریل 2012 برگزار گردید 6 مسابقه زیبا و مهیج انجام شد. در اولین مسابقه ای جی در مقابل ناتالیا قرار گرفت. در دومین مسابقه هانیکو در مقابل برودس کلای قرار گرفت. در سومین مسابقه تگ تیم مچ د اوسوز در مقابل تگ تیم مچ دارن یانگ و تیتوس اونیل قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه آلبرتو دلریو در مقابل بیگشو قرار گرفت. در پنجمین مسابقه دنی لرمن در مقابل رایبک قرار گرفت. در ششمین و آخرین مسابقه این هفته که به صورت تگ تیم مچ 6 نفره برگزار شد تیم دنیل برایان ، مارک هنری و کودی رودز در مقابل تیم شیمس ، رندی اورتون و بیگشو قرار گرفتند.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج مسابقات اسمکدان 20 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 119 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


» نتایج دبلیو دبلیو ای سوپراستارز آپریل 2012 :
در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای سوپراستارز كه دیشب د تاریخ 19 آپریل 2012 پخش شد مسابقات زیبا و مهجی انجام شد. در این هفته از مسابقات در اولین مسابقه کلی کلی در مقابل ایو قرار گرفت. در دومین مسابقه جیندر ماهال در مقابل یوشی تاتسو قرار گرفت. در سومین مسابقه آرتروت در مقابل جک سواگر قرار گرفت.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 19 آپریل 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 133 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


» نتایج دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 18 آپریل 2012 :
در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای ان اكس تی كه دیشب د تاریخ 18 آپریل 2012 پخش شد مسابقات زیبا و مهجی انجام شد. در این هفته از مسابقات در اولین مسابقه پرسی واتسون در مقابل جانی کورتیس قرار گرفت. در دومین مسابقه ماکسین در مقابل کاتلین قرار گرفت. در سومین مسابقه تایلر رکس در مقابل کورت هاوکینز قرار گرفت.

جهت مشاهده نتایج دبلیو دبلیو ای ان ایکس تی 18 آپریل 2012  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 165 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندی نایت راو 16 آپریل 2012 :
در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای راو كه بامداد امروز به صورت زنده در تاریخ 16 آپریل 2012 برگذار شد مسابقات و اتفاقات مهمی رخ داد كه در پست های بعدی به شرح كامل آن می پردازیم.

در اولین مسابقه مارک هنری در مقابل سی ام پانک قرار گرفت. در دومین مسابقه دیوید اوتانگا در مقابل سانتینو مارلا قرار گرفت. درسومین مسابقه زاک رایدر در مقابل کین قرار گرفت. در چهارمین مسابقه کوفی کینگستون در مقابل دنیل برایان قرار گرفت. در پنجمین مسابقه برودس کلای در مقابل دالف زیگلر قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم مچ د گریت کالی و بیگشو در مقابل پریمو و اپیکو قرار گرفتند. در هفتمین و آخرین مسابقه این هفته جان سینا در مقابل لورد تنسای قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 16 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 164
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 748
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 761
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 18,990
  • بازدید کلی : 57,101