loading...
Bloody Wrestling
آرسام محمدی بازدید : 165 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (1)

  • نتایج مسابقات راء  3 جولای 2012

مسابقه اول:اوتانگا و کدی رودز و تاتیسل اونیل و درین یانگ در برابر کریسچن و کوفی کینگستن و ارتروت و سانتینو مارلا

مسابقه دوم:البرتو دلریو در برابر سین کارا

مسابقه سوم:شیمس و ای جی در برابر دلف زیگلر و ویکی گوئرو

مسابقه چهارم:دوین د کلوین در برابر هیت سلیتر

مسابقه پنجم:کین در برابر بیگ شو

مسابقه ششم:لرد تنسای در برابر تایسون کید

مسابقه هفتم:جان سینا و سی ام پانک در برابر کریس جریکو و دنیل برایان

برای دیدن نتایج مسابقات راء این هفته به ادامه مطلب بروید

hesam بازدید : 134 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

  • نتایج مسابقات راء به تاریخ 25 جون 2012
در شو ماندی نایت راء این هفته دبلیو دبلیو ای، هفت مسابقه زیبا برگزار شد که در اولین آنها، در یک مسابقه تریپل ترت مچ، کین و دنیل برایان و سی ام پانک در مقابل هم قرار گرفتند.در دومین مسابقه بیگ شو در برابر برودوس کلی قرار گرفت.در مسابقه سوم سانتینو مارلا در مقابل جک سواگر قرار گرفت.مسابقه چهارم چهارم بین سیچو سید و هیث اسلیتر بود.پنجمین مسابقه بین دلف زیگلر و آلبرتو دلریو برگزار شد.در مسابقه ششم یک بتل رویال دیواز برگزار شد و در مسابقه آخر، کریس جریکو در برابر جان سینا قرار گرفت.
جهت مشاهده نتایج ماندی نایت راء به تاریخ 25 جون 2012 به ادامه مطلب مراجعه کنید.
hesam بازدید : 130 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندي نايت راو 7 می 2012 :

در دبليو دبليو اي ماندي نايت راو اين هفته که در تاريخ 7 می 2012 برگزار شد ، 6 مسابقه زيبا و مهيج انجام شد و اتفاقات جالب و مهمي رخ داد که در پست هاي بعدي بصورت کامل به شرح آن خواهيم پرداخت.

در اولین مسابقه بیگشو در مقابل کودی رودز قرار گرفت. در دومین مسابقه دالف زیگلر در مقابل کوفی کینگستون قرار گرفت. در سومين مسابقه تگ تیم ماکسین و ناتالیا در مقابل تگ تیم کلی کلی و لیلا قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه تگ تیم آلبرتو دلریو و کریس جریکو در مقابل تیم شیموس و رندی اورتون قرار گرفتند. در پنجمین مسابقه برودوس کلای در مقابل د میز قرار گرفت. در ششمین مسابقه سی ام پانک در مقابل تیم دنیل برایان و لورد تنسای قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتايج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 7 می 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 101 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» عکس ها و نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندی نایت راو 30 آپریل 2012 :

در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای راو كه بامداد امروز به صورت زنده برگذار شد اتفاقات مهمی رخ داد كه در پست های بعدی به شرح آن می پردازیم.

در اولین مسابقه د میز در مقابل سانتینو مارلا قرار گرفت. در دومین مسابقه نیکی بلا ، بری بلا و لیلا در مقابل هم قرار گرفتند. در سومین مسابقه کریس جریکو در مقابل بیگشو قرار گرفت. در چهارمین مسابقه برودوس کلای در مقابل جی تی جی قرار گرفت. در پنجمین مسابقه رندی اورتون در مقابل جک سواگر قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم آرتروث و کوفی کینگستون در مقابل تگ تیم پریمو و اپیکو قرار گرفتند. در هفتمین مسابقه کین در مقابل د گریت کالی قرار گرفت. در هشتمین و آخرین مسابقه این پی پر ویو دنیل برایان در مقابل جری لاولر قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج و دریافت عکس های دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 30 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 159 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندي نايت راو 23 آپریل 2012 :

در دبليو دبليو اي ماندي نايت راو اين هفته که در تاريخ 23 آپریل 2012 برگزار شد ، مسابقه زيبا و مهيج انجام شد و اتفاقات جالب و مهمي رخ داد که در پست هاي بعدي بصورت کامل به شرح آن خواهيم پرداخت.

در اولین مسابقه کریس جریکو در مقابل کوفی کینگستون قرار گرفت. در دومین مسابقه آرتروث در مقابل لورد تنسای قرار گرفت. درسومين مسابقه تگ تیم مچ آلبرتو دلریو و کودی رودز در مقابل تگ تیم مچ بیگشو و د گریت کالی قرار گرفتند. در چهارمین مسابقه نیکی بلا در مقابل بث فینیکس قرار گرفت. در پنجمین مسابقه شیموس در مقابل مارک هنری قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم مچ پریمو و اپیکو در مقابل تگ تیم مچ زاک رایدر و سانتینو مارلا قرار گرفتند. در هفتمین و آخرین مسابقه این هفته تگ تیم مچ برودس کلای و هورنسوگل در مقابل تگ تیم مچ جک سواگر و دالف زیگلر  قرار گرفتند.

» جهت مشاهده خلاصه نتايج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 23 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hesam بازدید : 165 چهارشنبه 30 فروردین 1391 نظرات (0)

» نتایج کوتاه مسابقات دابلیو دابلیو ای ماندی نایت راو 16 آپریل 2012 :
در این هفته از مسابقات دبلیودبلیوای راو كه بامداد امروز به صورت زنده در تاریخ 16 آپریل 2012 برگذار شد مسابقات و اتفاقات مهمی رخ داد كه در پست های بعدی به شرح كامل آن می پردازیم.

در اولین مسابقه مارک هنری در مقابل سی ام پانک قرار گرفت. در دومین مسابقه دیوید اوتانگا در مقابل سانتینو مارلا قرار گرفت. درسومین مسابقه زاک رایدر در مقابل کین قرار گرفت. در چهارمین مسابقه کوفی کینگستون در مقابل دنیل برایان قرار گرفت. در پنجمین مسابقه برودس کلای در مقابل دالف زیگلر قرار گرفت. در ششمین مسابقه  تگ تیم مچ د گریت کالی و بیگشو در مقابل پریمو و اپیکو قرار گرفتند. در هفتمین و آخرین مسابقه این هفته جان سینا در مقابل لورد تنسای قرار گرفت.

» جهت مشاهده خلاصه نتایج دبلیو دبلیو ای ماندی نایت راو 16 آپریل 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 164
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 18,919
  • بازدید کلی : 57,030